miercuri, 23 decembrie 2009

Povestea lui 2009

Miercuri, 23 decembrie 2009, anul Domnului. Inca nu am ideile bine puse la punct, dar cred ca vreau sa scriu un text despre sarbatori, ca a mai trecut un an din viata mea si despre sentimentele care ma cuprind.
A fost un an al schimbarilor. Un an in care am decis sa mai hotarasc si eu cateva lucruri, nu numai altii pentru mine.

Am un an de cand nu mai stau la camin. Am decis sa ma mut desi stiam ca odata cu mutarea se va schimba si starea mea materiala. Nu a contat, eu m-am mutat. Am gasit un coleg bun, dupa mai multe peripetii,iar treba incepe sa mearga brici. Am invatat cum e sa ai un apartament, sa ai grija de el, sa il faci sa te primeasca ca si cum ar fi al tau. Putin cam frig pe timpul iernii, dar merita.

Anul 2009 a fost anul escapadelor mele. Am mers prin locuri in care nu ma gandeam ca o sa ajung prea curand. Iar mi-am bagat piciorul in starea financiara si nu am regretat. Am avut o vara plina de peripetii, care mai de care mai frumoase sau mai scumpe. Nu a contat, mi-a placut.

Anul responsabilitatii, spun eu. Am avut caine si chiar am avut grija de el cat am putut, am inceput licenta si pot spune ca sunt in stare sa o si termin, m-am ocupat de scoala mai mult ca oricand si am intrat la TVR Iasi. Nu pot zice ca am realizat foarte mult, insa eu sunt multumit.

Anul 2009 a fost si un an bun pentru socializare. Mi-am facut prieteni noi, buni de altfel, mi-am intarit relatia cu unele persoane si am devenit mai calm, zic eu.

Tocmai mi-am dat seama ca as putea scrie 5 pagini si tot nu as termina daca ar fi sa continui lista a ce s-a intamplat in anul 2009. Ideea e ca mi-a placut, m-a incitat, m-a facut mai mai decat eram.
Astazi intru in vacanta. Merg acasa, ma vad cu prietenii pe care nu i-am mai vazut de multe luni, stau relax cu taica la discutii politice, probabil ca o sa mananc ca un porc, oricum nu mi-e frica de obezitate. O sa-mi fie dor de internet.

Sa aveti sarbatori imbelsugate de bucate si buna dispozitie. Sarbatori Fericite! Ionut B

Un comentariu:

  1. A mai trecut un an în care cu toţii ne-am schimbat, cu toţii am avut de făcut alegeri care să fie şi cele mai bune. Întâmplător, în luna mai am cunoscut un om extraordinar, o spun cu toată convingerea, şi asta nu numai pentru că a avut un rol decisiv în propria-mi schimbare a personalităţii, ci şi datorită modului de a percepe realitatea, esenţele şi mai ales a felului său de a fi. Admiraţie şi mult mai mult de atât, prietenie…una care valorează cât o mie. Mi s-a dat un impuls exact când aveam nevoie să mă descopăr. Şi ştii ce? mulţumesc. A mai trecut un an în care cu toţii am învăţat lecţii de viaţă, am socializat mai mult, am realizat, analizat, meditat mai mult. La anul va fi şi mai şi…
    E decembrie, sfârşit de an şi mâine e Ajunul. Să ai momente de linişte, bucurie alături de cei dragi, iar Moşul să-ţi aducă magia copilăriei şi tot ce vrei tu. Te pup, Sărbători Fericite!

    RăspundețiȘtergere