duminică, 20 decembrie 2009

O duminica perfecta









Adevarul este ca pana intr-o perioada nu-mi placea duminica pentru ca mi se parea plictisitoare. De la o vreme, imi place pentru ca e singura zi libera. Acum nu-mi mai place pentru ca lucrez.

Mda, e duminica, 20 decembrie. Sunt in Iasi, la redactie, mi-e foame. As vrea sa merg acasa, insa acasa nu am caldura, multumita dragilor de la Eon care au intrerupt gazul.

Hmm, sunt putin nervos pentru ca a trebuit sa fac 3 stiri, mi-a rupt creierii editorul, trebuie sa scriu povesti despre copii care nu au auzit de Mos Craciun si lista continua. Si aici e frig si iar imi e foame. Azi trebuia sa gatesc.
M-a sunat tata ca sa-mi povesteasca ce cald e acasa, in conditiile in care eu beeam o cafea la minus 18 grade. Probabil ca ii e dor de mine.

Cred ca as mai scrie dar am o gramada de treaba. E 4 jumate, am trei stiri de montat pt jurnalul de 6 si eu scriu pe blog. Cred ca sunt cam prea sincer de la o vreme.

Cred ca iar ajung sa urasc duminicile. Dar ce dracu, vine Mos Craciun, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu