marți, 1 decembrie 2009

La Multi Ani Romania!


Gata cu politica, gata cu postarile pesimiste dar realiste, parerea mea, gata cu lucrurile jenante din Romania. Pentru o zi am decis sa uit de alegeri, de coalitii sau de criza, oricare ar fi ea.

Uite ca am mai prins un an in care pot spune "La multi ani Romania!". Cred ca ma bucur, nu pentru ca as duce-o foarte bine, insa pentru ca sunt si eu un roman si simtul patriotic isi face aparitia incontestabil. Desi nu am nimic de facut inportant azi, m-am trezit dimineata pentru ca am spus ca nu ar fi corect sa pierd ziua Romaniei dormind. Atmosfera pare calda, am dat drumul la aragaz, linistita si cred ca ma voi bucura de ziua asta, speciala in felul ei. Ascult colinde la Magic Fm, radioul lui Mos Craciun, dupa cum spun ei, am citit in evz ca se redeschid unele portite pentru cei ce doresc un loc de munca, un lucru bun pentru noi, sau voi, se pare ca prima zi din decembrie este una calduroasa, s-a deschis traficul pe autostrada Transilvaniei, Messi a castigat balonul de aur, pe scurt, numai vesti bune. Sper sa o sun pe mama mai tarziu sa-i urez si ei "La multi ani!", sper sa se bucure si sper sa fie o luna a cadourilor mai prospera decat pana acum.

Cu toate ca lucrurile nu si-au intrat deloc pe fagasul normal, sper ca problemele sa se rezolve, sa ajungem sa prindem vremurile in care ne vom bucura ca traim in Romania si sa ne si permitem mai mult.

Ntz, nu ninge, insa "Let it snow" din fundalul radioului ma face sa am incredere in versuri si sa nu ma uit pe fereastra. Astazi nu voi ma spera ca va fi o luna mai buna, voi sti asta. Cu toate ca mai toti cunoscutii ma stiu ca un om mai sobru, iau un pic din optimismul altora si spun tuturor romanilor "La multi ani!", o zi calduroasa in suflete, o luna mai buna ca cea precedenta si imbunatatirea situatiei socio-politico-economica din Romania.

"La multi ani Iasi, la multi ani Romania!"

Un comentariu:

  1. Ma bucur sincer atunci cand vad ca si optimismul e uneori molipsitor. Tot timpul am crezut ca daca suntem optimisti putem sa trecem peste greutatile care si asa vin fara sa sa le fi chemat cineva. Sincer, eu unul tin sa te felicit personal pentru aceasta trecere la un stil mai optimist in a vedea lucrurile..Tine-o tot asa,pe mine ma stii ca asa sunt tot timpul....si fii sigur ca o sa gesesti resurse de optimism la mine oricand doresti..te salut cu respect Domnule Benchea..

    RăspundețiȘtergere