marți, 5 ianuarie 2010

Perspectivele unui nou an

Un nou an, noi perspective, noi idei, aceleasi alternative. Am vazut vorbindu-se la televizor despre cei 20 de ani de libertate, de democratie. Oare asa o fi?

Ce-i drept am scapat de cartele, de cenzuri si de frica securistilor. Totusi, am ramas cu un stil de viata aproape identic. Posibilitatile au crescut numai pentru o parte din oameni, piata s-a divizat, iar societatea a scapat de patura de mijloc. Ce a ramas? Bogati si saraci.

M-am trezit un pic revoltat pentru ca pe timp de criza, toate companiile/societatile ofera posturi de voluntari. "Daca vrei sa muncesti vii la noi, dar o faci gratis sau pe bani extrem de putini." Bine, avem libertate si democratie, dar cum e cu locurile de munca, cu traiul mai bun pe care ni-l promit conducatorii, cu voturile risipite pe niste imbecili care nu ar putea conduce nici o adunatura de gaste. bla bla...

Am fost in vacanta in orasul natal. Am revazut un stil de viata de care imi era dor. Am vazut tineri de varsta mea mai calmi, mai relaxati, mai bine dispusi. Am vazut cum lumea se distreaza fara sa se gandeasca la consecintele a prea multe pahare baute. In fond, ce face un tinar de 21 de ani?

Trag aer in piept si continui. Nu sa scriu, ci sa traiesc.

La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu