joi, 14 ianuarie 2010

Oare ce lipseste?

Unde e Copoul din anul 1? Unde e sclipirea din anul 1? Unde sunt noptile pierdute in parcul din Fundatie si tigarile fumate la posta din sesiune? Unde sunt petrecerile cu colegii de grupa la care ramaneam de multe ori eu sa achit? Unde, unde, unde?

Am inceput cam aiurea, dar ma redresez. Bun, sunt in anul 3, sunt tot in sesiune si nu vad nici o asemanare cu anii precedenti. Ce e mai curios e ca ma inteleg bine cu colegii, vorbesc cu o mare parte din ei, ma simt relativ integrat in grupul de jurnalisti din anul 3 si parca nici nu am imbatranit. Totusi, lipseste ceva.

Am terminat un proiect, am mancat ceva si stau. Ma gandesc ca mai am cateva proiecte, mai am ceva parjoale in frigider si imi vine sa fumez o tigara. Nu o fumez pentru ca scriu si nu as vrea sa-mi pierd inspiratia. Cineva mi-a zis odata ca nu conteaza ce scrii, ci cum scrii. Evident ca scriu un text pe care poate oricine sa-l faca. Un text care teoretic nu are ce cauta pe un blog. Totusi, lipseste ceva.

Imi place sa fiu eu, iar eu sunt "putin" egoist. Imi place sa cred ca textele sunt bune, desi nu stiu daca sunt chiar asa. Niciodata nu am stat sa ma gandesc prea mult la ce scriu. De multe ori scriu despre frustrari, chestii care ma enerveaza, lucruri care merita, zic eu, usual things. Nu conteaza ce scrii, ci cum scrii, nu? Totusi, lipseste ceva.

Imi e dor de multe persoane pe care nu le-am mai vazut de mult. Imi e dor de momente jenante din liceu si generala. Uneori imi e dor si de parinti pentru ca ii vad cam rar. Imi e dor sa frec maneta, cred. Clar imi e dor de vacanta.

Pfff, ce trece timpul. Multe se schimba. Oare numai mie imi lipsesc chestii, oameni, timpuri?

Retoric, acelasi Ionut B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu