sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Evolutia limbii romane, gen...

Oare sa fiu singurul care s-a saturat de tampita expresie, "gen"? Aud de cateva luni o gramada de oameni, "gen", care practic duc la o evolutie a limbii romane, "gen" mega crap.
Eu nu inteleg de ce o folosesc pentru ca practic nu ajuta cu nimic conversatia ci o complica, asta in cazul in care nu folosesc cuvantul "gen" inloc de "soi", sau "tip" de ceva. Mda, complicat de explicat, usor de utilizat. Totusi, e in trend.

Ma intreb daca utilizatorii cuvantului "gen" stiu care-i treaba cu el. Probabil ca au in minte expresia: "ceva de genul", dar sa evoluezi de la expresia de mai sus la ceva de genul: "am fost la biblioteca, gen, mi-am luat trei carti si bibliotecara era tare draguta, gen"... Am auzit expresia si mi-a luat ceva pana sa ma prind despre ce este vorba.

Oricum, cu gen sau fara gen, cu sex sau mai putin, traiasca romanul ca e din neam de inventatori.

Va salut, gen...
PS: un video care sa faca mai clare cuvintele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu