luni, 15 februarie 2010

Un alt fel de Valentin's Day

Vorbeam azi cu un prieten si, din subiect in subiect, ce ma intreaba? Ce am facut de ziua indragostitilor? Ciudata intrebare, mai ales adresata unui suflet mai putin romantic. Nu i-am raspuns, nu pentru ca nu am vrut, dar pentru ca m-am simtit rusinat de raspunsul pe care trebuia sa i-l dau.

Ce am facut ieri? Am dormit o mare parte din zi, iar cealalta am petrecut-o citind bloguri. Ce a fost si mai rusinos este ca nu am invitat nici o fata la cafea aseara, in conditiile in care eram in orasul natal si as fi putut sa ies cu fete cu care nu am mai vorbit de mult. Totusi, nu am facut-o. Locul 1 in topul nesimtirilor de ziua indragostitilor abia acum vine. Nu doar ca nu am invitat, dar am si refuzat. Adevarul e ca era si tare frig afara si mai eram si obosit. Nu stiu de ce ma strofoc, nu ca as fi avut vreo obligatie. Totusi...

Ireparabila treaba. Am refuzat o iesire pentru a sta sa citesc niste bloguri. Ei, bloguri ca bloguri, da interesante de felul lor. Ce ar fi putut sa-mi zica mai interesant o fata de 20 de ani? Mintea mi-a luat-o razna in momentul cand am gandit propozitia anterioara. Daca ar vedea-o Fester, probabil m-ar considera gay. Totusi, nu o va face. Oricum e frig, plictiseala si vesnicile plimbari cu masina nu-si mai au rostul.

Am uitat, am iesit sambata. Tot Valentine's Day era, nu?

Un comentariu:

  1. Erai obosit pentru ca dormisei o mare parte din zi?
    Sau?
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere