duminică, 14 februarie 2010

Dependent de prieteni buni

Cam devreme pentru a scrie un text. Posibil sa fie agramat, posibil sa fie gresit tratat/interpretat, posibil sa fie unul prea sincer. E ora 4 dimineata, ce mai conteaza?

Vorbeam cu niste cunostinte despre prieteni, tovarasi si ce iti pot face tovarasii din prea multa dragoste. Acum cateva zile am primit inca o palma de la un "prieten" pe care il consideram cu adevarat prieten. De ce? Pentru ca am crescut cu el, pentru ca am copilarit cu el si la un moment dat eram ca fratii. Vremea a trecut, am intrat la liceu si odata cu intrarea acolo am cam rupt legaturile. El a inceput sa devina un simbol pentru Roman, iar eu am ramas acelasi.

A trecut si liceul, a inceput facultatea si deja ne consideram amandoi mult mai maturi. Abia pe la sfarsitul anului 2 am reinceput sa vorbim. Parca incepusem o noua prietenie, desi nu era asa. Am inceput sa vorbim, sa iesim, sa ne combinam. Am petrecut o vara iarasi impreuna, am baut, am fumat, am facut mai de toate. Totusi, ceva era schimbat. Pe langa faptul ca nu avea mai niciodata bani, nu mi-a pasat. Am contiunat sa ies cu el, desi eu ramaneam mai tot timpul amanet de bani. Nu mi-a pasat. Imi aminteam de copilarie si treceam cu vederea ca omul de fapt profita de mine. La un moment dat imi zice: "daca vrei sa umbli cu mine, trebuie sa ai bani". Nu mi-a covenit pe deplin, insa nu puteam sa-l las asa. Am continuat sa ies cu el, sa pierd nopti si bani, sa fac multe porcarii. Nu intelegeam de ce nu pot renunta la el, cu toate ca mai toti prietenii adevarati imi ziceau ca gresesc. Hilar e ca si maica-sa mi-a zis sa nu mai ies cu el pentru ca profita de "bunatatea" mea.

Trecand pentru toate cele intamplate, astazi chiar vreau sa pun punct. Nu banii care mi-i datoreaza m-au facut sa spun asta, nici tot ce am pierdut din cauza lui, ci faptul ca am realizat ca omul nu intelege ce inseamna sa fii om. Nu stiu de ce imi toc creierii sa fac un text la 4 dimineata despre el, dar cred ca ceva in interiorul meu se simte mai bine daca o fac.

Probabil ca nu sunt singurul care pateste astfel de cacaturi, dar cert e ca sunt printre singurii care scriu despte asta. Acum sunt iritat si revoltat, insa maine daca va veni la mine ce voi face, voi accepta sa o ard iar cu el?

PS: de ce e asa de greu sa gasesti un prieten in ziua de azi? O fi criza si la capitolul asta? Sa nu faceti ca mine!
Va salut visand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu