marți, 9 martie 2010

Romantismul a murit. Traiasca caterinca!

Citeam acum cateva secunde un text de pe un blog necunoscut care m-a facut sa rad. Ia cititi ce poema e domnita: "Oricat as vrea sau mai precis oricat de mult as spera ca urcusurile si coborasurile din ultima vreme sa nu ma fi schimbat cu nimic esential, sa fiu aceeasi ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat sau ca si cum as fi fost atat de puternica incat toate au trecut pe sub talpile mele incaltate.EI, BINE,EROARE!!!!!! SURPRIZA!
Nu mai sunt aceeasi!"

Eu i-as zice ca m-am frizat acum vreo 2 zile si nu ma mai recunosc prietenii, inmanandu-i in acelasi timp un manual de gramatica. Totusi, caracterul tradeaza. Un text scris de 8 martie daca nu ma insel, un text plin de nostalgie din care reiese frustrarea de a nu avea un iubit de ziua ei. Continuarea textului este si mai si, un text ca un jurnal intim, insa citit de toata lumea. Iubesc blogosfera asta:)).

De la ce ma luasem la un post e in principiu plictiseala, insa am si un motiv serios. Pe langa impresionantele ganduri lucide pe care voiam sa le impartasesc cu cititorii, voiam sa ii salut pe bloggerii romascani, buni de felul lor. Am vazut undeva o asociatie a blogurilor romascane si ziceam ca m-ar interesa. Deci daca cineva poate da un pont, sa-l dea. Va salut si ne auzim la TP, la o bere(cine cunoaste:D)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu