marți, 6 iulie 2010

Linia care trebuie trasa

Incep sa ma gandesc ca trebuie sa trag linie. (A nu se gandi nimeni la prostii!) Au trecut anii de facultate, au trecut ptrecerile studentesti, au trecut serile in care practic adormeam prin parcuri cu prietenii, noptile lungi de mai, iunie, octombrie si un pic din noiembrie. Mai am un pic din licenta pe care o voi sustine peste cateva zile. Mi-a fost frica de un posibil esec, dar acum nu imi mai este. Cine nu mai ia licenta in ziua de azi?

Am inceput anul 1 la camin, am terminat anul 3 tot la camin. Am avut momente cand aveam prea multi bani si momente cand mancam acelasi fel de mancare in fiecare zi, prieteni buni si marlani convinsi, colegi okay si fete mai baieti decat baietii. I-am avut pe toti. Dar acum vine partea grea. Se cheama schimbare, evolutie sau un nou inceput. Se cheama responsabilitate, un job care sa-mi dea de mancare si sa-mi plateasca chiria, poate o persoana care sa ma mai tina un pic in casa. Nu stiu daca am nevoie neaparata de toate astea, dar vreau toate astea. De ce? Pentru ca linia aia de care vorbeam trebuie trasa. Pentru ca desi nu pare, ma gandesc un pic dupa sfarsitul lumii din 2012, cu o cariera si poate o familie. Apostrofand replica lui Method Man dintr-un film: "Man, do you know what you sound like? What, a bitch? No, a man!"

M-am obisnuit sa nu mai scriu pe blog, iar daca scriu, scriu texte scurte si de moment. Nu mai citesc bloguri, nu mai citesc carti, mai rau, nu mai citesc ziare. Partea tehnologica m-a cuprins si nu cred ca ma insel daca spun ca ne-a cuprins pe toti. Stau de multe ori seara si vreau sa citesc ceva si nu pot. Prefer sa stau la pc, cu toate ca nu am net, sa revad filme, sa ascult muzica. Cine intocmea lista de lucruri care dau dependenta fizica ar trebui sa o revada.

Si acum ma intreb, am nevoie de un nou inceput? Pentru a incheia pe un ton comic, raspunsul este dupa linia pe care o voi trage.

Un comentariu:

  1. beeeey. am cautat peste tot raspunsu. de atunci tot tragi la linia aia ?

    RăspundețiȘtergere