miercuri, 12 mai 2010

Nimiciti-i pe toti!

Uite ca au ajuns si pensionarii in strada. Nu am scris nimic despre celelate zeci de proteste pentru ca nu stiu cat de legitime au fost ele. Totusi, daca si pensionarii au ajuns sa se "bata" cu jandarmii, inseamna ca sunt ceva probleme. Dar cine sa-i inteleaga.
Vesnicul motiv da la toti batai de cap. Nu sunt bani pentru pensii, pentru salarii, pentru bugetari, mai nou si pentru studenti. Nu sunt bani pentru nimic in tara asta, cu exceptia Guvernului. Ei au ramas cu aceleasi masini de protocol, cu acelasi salar, cu aceleasi sporuri, aceeasi ipocrizie si incapacitate de a conduce.

De ce nu sunt bani? Intrebarea este de fapt de ce nu ii mai crede lumea? Masurile anticriza au fost prost gandite sau neaplicate, banii s-au dus pe promisiuni electorale si campanie iar visele oamenilor, in special ale tinerilor s-au naruit sub o conducere portocalie. Si acum vine intrebarea cea din urma: si noi ce facem? Tinerii care termina o facultate, care au dreptul sa munceasca, sa poata sa isi intemeieze o familie. O sa-si vada vreodata parintii mei nepotii? O sa pot sa am o familie?

Raspunsurile as vrea sa le dau tot acum, insa nu imi e permis. Nesiguranta zilei de maine ma limiteaza. Poate fi revolutia o posibila rezolvare a problemelor? Eu sper ca nu, insa nu as da inapoi.

Un comentariu:

  1. Ai o eroare de logica in text. Cred. Nu speri dar totusi nu ai da inapoi. Cred ca de fapt speri sa nu se ajunga acolo dar nu ai da inapoi. Oricum grecii ne-au dat cam totul, democratia plus tactica de atacare a bancilor si politrucilor cu bucati de pavaj electoral. Mi-am ranforsat rucsacul sa tina pana la 7 kile de pietroaie. Maine imi iau cagula. Ready or not...

    RăspundețiȘtergere