marți, 13 aprilie 2010

99% lucky today

Incepe sa-mi placa Facebook-ul. Cu toate ca e marti, am inceput bine, zic eu. In sfarsit m-am apucat de licenta. Oare de ce? Nu m-am trezit prea bine pentru ca aproape in fiecare dimineata ma trezesc in acordurile unui pikamer, sau cum s-o scrie. Totusi, cu injuraturile intre dinti am intrat pe facebook si am vazut o chestie interesanta la cineva. Astazi era norocos in proportie de 83%. Un procent bun in timp de recesiune. Asa ca am aplicat si la mine sa vad cat de norocos sunt astazi. Guess what? 99%:)). Sa mai zic ca e si 13 aprilie?

Asa ca nu am mai zabovit si m-am apucat de licenta. Ma gandesc ca e un procent bun pentru o zi de marti, un procent satisfacator pentru a scrie un capitol macar. Sa zic ca sunt la al doilea? Nup, as minti; totusi printre versurile lui Eminem mai dau un search dupa etica jurnalistica, mai pun doua idei indoite cu trei pagini de copy paste si ma gandesc la ziua cand o sa iau 10 pe lucrare. Pana la urma, macar o scriu, nu o cumpar. Vorbeam ieri cu niste prieteni care au si ei licenta. Diferenta intre noi e ca ei sunt la alta Universitate si ca ei au deja licenta. Cumparata, dar o au. Si iar ma ia jalea. Nu ca eu trebuie sa o scriu, dar pentru ca asa merg treburile astazi: marchezi banul si totul ti se deschide. Pfff, ce cruda e lumea la Cuza:)).

Asa ca dragi cititori, sa fiti mandri de prietenii/cunostintele care nu dau bani pe licenta, care nu dau spaga si nu merg pe principiul: lasa ba ca merge asa!

Va salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu