miercuri, 15 februarie 2012

Aeerdna

23 septembrie 2010. A trecut ceva timp.

Si pentru ca e o perioda la fel de anosta ca si cea de anul trecut, ma gandesc din nou la tine. Cati ani au trecut? Doi, trei sau patru. Cred ca trei. Mirosul parfumului tau inca il am pe o esarfa. Nu am spalat-o nici acum. Maine as spune ca e prostesc ce scriu acum. Azi chiar o simt.

Ma loveste un vers ciudat de la un manelist. De fapt cred ca si el a luat-o de la cineva care simtea ceva ce simt si eu acum. E ceva legat de cineva pe care desi il simti nu il mai ai. Ciudat. E ciudat sa simti pe cineva pe care nu il vezi. Ma face sa ma gandesc la Supernatural.

Am fost pe la ea de Craciun. Nu duce lipsa de oaspeti. Casa ei era la fel de curata ca si ultima data cand am mers pe la ea, undeva prin vara. Totusi, nu am avut ce sa ii zic. In timp ce conduceam spre ea, imi faceam zeci de ganduri pe care sa i le zic. Voiam sa ii povestesc despre fetele care au mai trecut prin viata mea. Am impresia ca ii place sa ii povestesc asta. La un moment dat, ne despartisem vreo doua saptamani. Cand ne-am reintalnit, povesteam despre persoanele cu care iesisem in timpul asta si radeam. Parca incercam sa ne intrecem in grandomania erosului. Evident ca amandoi minteam sau exageram. Cert e ca ne impacasem si ca ciuda pe care o simteam cand auzeam povestirile ei senzuale ma faceau sa o vreau mai mult. Acum e randul meu sa o fac, sa ii povestesc. Si totusi, nimic nu s-a schimbat. Tot eu o vreau. Ea s-a impacat cu asta. Sau poate nu.

Aveam o discutie cu o persoana zilele trecute despre iubire. Incercam sa ii explic de ce eu nu mai cred nimic din cele cinci cuvinte care difinesc un sentiment pe care, parerea mea, il poti simti cand vezi doua femei. Una e mama. Cealalta a trecut. Incerc sa spun cuvantul asta mai des cu speranta ca nu voi mai simtit nimic cand il spun. Cert e ca uneori merge. In zilele anoste, nu prea. Totusi, ma straduiesc.
Au trecut trei ani. Nimic nu s-a schimbat. Sau poate faptul ca in incercarea mea de a estompa amintirea ei, scot uneori la iveala un sentiment de slabiciune. Cert e ca azi a fost una din zilele alea.

De la ea stiu cuvintele astea. Te pup si te iubesc!

Un comentariu: