miercuri, 15 septembrie 2010

Patrunjel

Ce sa zic, a fost frumos in vacanta pe care am avut-o in Poiana. Am cunoscut oameni valabili si mi-am facut prieteni mai repede decat acasa. Concluzia? Am pocnit-o!

Totusi nu despre asta vreau sa scriu azi. Mi s-a intamplat o chestie acum jumatate de ora atat de traci-comica incat nu am cum sa nu o povestesc. Taica-meu isi facea siesta zilnica cand mi s-a facut dor de o tigara. Fac una si ies in curte. Pentru ca imi era lene, am preferat sa stau in dosul casei. Precizez ca taicameu nu stie ca fumez. Asa ca am aprins-o cu jale si am inceput sa fumez. Toate bune si frumoase, termin tigara, o arunc si cand ma intorc era sa dau cu capul de prejungirea hotei din afara casei. Ma feresc dar imi ramane un sentiment de dejavu. Intru in casa si inainte sa o tai in camera merg pana la bucatarie pentru a bea ceva. Cand ajung acolo sa inebunesc. Mirosea peste tot a fum. Ma enervez si ma uit exact spre hota. Mintea m-a dus atunci exact la momentul cand fumam si ma uitam la hota. Era evident, tot fumul a intrat in casa. Ma trezesc eu din trip si incep sa iau un prosop si un spay de casa. Fac operatiunile necesare iar dupa 5 minute parca era mai bine. Plec din bucatarie si dau nas in nas cu taica-meu. Ciudat, ultima data il auzeam sforaind. S-o fi trezit de la zgomotul spray-ului?
In fine, il salut si fug spre camera. [Inca ma durea capul.] Ajung victorios in camera si ma bag la un facebook. Cand deodata intra taica-meu in camera si ma intraba daca am mancat patrunjel. Eu mirat, am negat serios. Dar in acelasi timp il si intreb de ce crede asta. El imi raspunde: "Ciudat, era un moros de patrunjel in bucatarie."

Iarasi delirez...

2 comentarii:

  1. nu suntem valabili, suntem adevarati! tru! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Patrunjelul estompeaza foarte bine mirosul de tigara, asta asa ca un mic pont :))

    RăspundețiȘtergere